wtorek, 21 lutego 2012

Kto co powiedzial???

Kto co powiedzial???
Sprobuj zgadnac ktory czlonek grupy One Direction powiedzial..
1. Nie mozesz pojawic sie na scenie z siniakami.
2. Ja jestem ten ktory jest 24/7 powazny...
3. Justin Bieber kompletnie zkopiowal moja fryzure...
4. Susan Boyle i Harry Styles maja te same wlosy..
5. Ja nie wybieralem sie do xFactora na przesluchanie moja mama wziela mnie za ucho i powiedziala
ze ide tam na przesluchanie!
6. Nie umiem tanczyc zeby przerzyc!
7. Chcemy zrobic kilka imprez...
8. Bylem porownywany do Justina Biebera kilka razy i to porownanie spodobalo mi sie..


Niall Horan Boyband One Direction (Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson) perform in concert at the Echo Arena in Liverpool, UK on January 15, 2012.

Odpowiedzi...

1. Liam
2 . Liam
3. Liam
4. Louis
5. Zayn
6. Zayn
7. Harry
8. Niall

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz